Travian Yardımcı Programı (Travian Assistant)

Program Link
http://rapidshare.com/files/263381439/trv.zip










Bir kahvenizi içerim artık. Sadece 1$ ile katkı sağlayın ve program gelişsin.
Not: Paypal ile 1$ ödeme yaparken açıklama bölümüne mail adresinizi de yazmayı unutmayın. Böylece program yeniliklerinden ilk olarak siz haberdar olacaksınız(Son 60 gün içinde bağış yapanlar için geçerli).

27 Ağustos 2008 Çarşamba

Travian Yardımcı Program

Bir süredir travian oyununu oynuyorum, s9 daki adım tr_pars s7 de de aynı isimde oynamıştım oradaki hesabımı kapattım, yazılımcı olmam hasabiyle bazı görevleri bilgisayarın kendisinin yapabileceğini düşündüm ve explorer ı emüle eden(yani bizim gibi tıklamalar yapabilen) bir yazılım geliştirdim, ilk başta sadece yağma köylerine istediğimiz aralıklarla asker gönderen bu program biraz daha gelişti ve seviye yükseltme ve asker üretme fonksiyonları ile güzel bir şekil aldı, servera geç başlamama rağmen 4 tane kurdela aldım ve birkaç tanesini kıl payı kaçırdım, adil olması açısından bu programı dağıtacağım herkesde olsun, çünkü birçok kişi bu gibi programlara para verip üstünlük sağlıyor ve top10 dan hiç düşmüyor, bakıyorsunuz sizin 2. köyünüz yok iken adamın 4. köyü olmuş, benim istediğim herkesin bu programı arkadaşlarına tavsiye etmesi, kesinlikle virüs yoktur istediğiniz virüs programı ile test edin, kuruluma ihtiyacı yoktur, .net 2.0 oldumu çalışır, kendim yazdım ve denedim, s9 dan tr_pars a eğer beni kapatmazlarsa bakabilirsiniz, amacım insanların sabahlara kadar bil. başında manyaklaşmasını engellemek ve bir nebze olsun içi rahat bir şekilde sosyal hayatına devam etmesini sağlamak, son olarak mancinik programı da oyunun ilerleyen zamanlarında mancınık gönderirken araya asker sokulmasını engellemek için yaptığım bir program, farklı hedefler seçip en son ok ekranına getiriyorsunuz, kaç tane pencere açtıysanız hepsine aynı anda program tıklıyor ve hepsi aynı saniyede hedefe yollanıyor, tam bir yıkım oluyor, inşallah abuk sabuk yorumlar olmaz, bende bu forumda takibini yaparım, gerekirse kullanımını anlatan video filan koyarız, yeterki insanımız bu gibi oyunlarla sosyal hayatından olmasın, linki aşağıda rapiddir, herkese iyi oyunlar

Program Linki
http://rapidshare.com/files/140041322/program.rar.html

Video 1 : Travian Yardımcı Programı Videosu
http://rapidshare.com/files/140860596/trv.avi.html
  • Köy Id sini nasıl buluruz onu gösterdim, tek köyü olanlar boş geçebilirler
  • Bir koordinata peşpeşe nasıl yağmalama talimatı verilir gösterdim(ilki ben gösterirken gönderildi )
  • Seviye yükseltme talimatı vermeyi gösterdim
  • Asker ve süvari üretme talimatları nasıl verilir gösterdim
Video 2: Mancınık Gönderme Programı Videosu
http://rapidshare.com/files/140861963/mancinik.avi.html
  • İlk olarak hedefe asker gönderirkenki adresi explorerdan kopyaladık mancınık programına yapıştırdık
  • Yükle butonuna basarak ilk pencereyi açtık
  • Yeni butonuna basarak 5 pencere açtık
  • Gidecek askerleri her pencerede ayrı ayrı girdik(bu köyümde şu an mancınık olmadığı için normal asker ile videoyu kaydettim)
  • Tüm pencerelerde mancınık hedeflerini seçip Saldır butonuna basıyoruz
  • İnternet ve bilgisayarınızın hızına bağlı olarak ortalama 1 sn de tüm saldırıların komutları veriliyor
Videoları izleyemiyorsanız Codec sorununuz olabilir. Ben aşağıdaki linkte bulunan codecleri kullanıyorum, tavsiye ederim
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

27 yorum:

ortak dedi ki...

yagiz@travian.com.tr

Orti Benden Sana Tam Destek.Başarılarının Devamını Dilerim...

Travian Yardımcı Programı dedi ki...

teşekkür ederim, eğer bu siteyi takip ederseniz programın düzeltmelerini ve yeni versiyonlarınıda ilk siz kullanırsınız. ayrıca istediğiniz bir özelliği veya hatası varsa yorumlardan belirtebilirsiniz

emre dedi ki...

usta 10 numara program. ellerine sağlık. emp.emre :))

tatar ramazan dedi ki...

selamünaleyküm
ben tatar ramazan öncelikle tr_pars a böyle bi konuya deindii için teşekkür ederim kardeşlerim biliyorsunuzki çok şükür müslüman olarak dogduk inşallah müslüman olarakta öleceiz bunun içindirki bu tür oyunlara bütün zamanımızı harçamak yanlış ve saçma olduunu düşünüyorum bizim amacımız asıl maksadımız ve gayemiz bizi yaratan rab bimizin niçin yarattıını bilmek ve oyol da ilerlemek biz hiç bi kardeşimize oyun oynamayın demiyoruz sadece abartıya kaçmamak kaydı ile zamanımızın kıymetini bilerek çevremize ve kendimize vakit ayıralım
saygılarımla tatar ramazan

s1Lw3sTR dedi ki...

müdür linke tıklıyorum devam free ediyorum error veriyor yaw :S
s1Lw3sTR_92-55@hotmail.com burdan bana ulaşırsan sevinirim :D

ecel dedi ki...

selam.
emeklerini takdirle karşılıyorum güzel bi çalışma.senden daha iyilerini de bekliyoruz.özellikle oyunun sosyal hayatımızı etkilememesi açısından bu programı nadiren de olsa kullanmamız faydalı olacaktır.
ancak programı kullanamadım çünki sürekli atıyor serverden.soru cevap bölümünde de yazdığın gibi exp den giriş yaptım birçok defa denememe ramen yinede serverden atıyor.yardımcı olursan sevinirim.

rudra80 dedi ki...

oldukça güzel bir program,geceleri çok işe yarıyor.Benim başka bir sorum olacak,server 12 başlayalı 3 hafta olmadı,adamlar 2.köy kurup mancınık üretiyorlar,bunu tek köyle yardımcı programsız yapmaları imkansız,ama nasıl bir program kullanıyorlar çok merak ediyorum,bu oyunun o derece hastası değilim ama gerçekten kullanılan programın içeriğini çok merak ediyorum??yardımcı olursan sevinirim,teşekkürler,iyi çalışmalar

arifozcan dedi ki...

net 2 yi yüklemeden çalıştırdım programı net 2 ne için gerekli acaba ??

ahmet dedi ki...

hocam bende eski bir travian oyuncusuyum bu tür programlar hep vardı yabancılarda hala kullanıyor ta server ilk açıldığında s1 varken bile vardı bu programlar ama ingdeydi ve biraz kullanmak zordu hataları felan vardı

neyse benim diyeceğim hocam sizden bunu nasıl yaptığınızın bilgisini alabiliryim yazılım öğrencisiyim ve bu progrmaları hep merak ederdim . . .


iletişim adresiniz nedir ???

ahmet dedi ki...

hocam bende eski bir travian oyuncusuyum bu tür programlar hep vardı yabancılarda hala kullanıyor ta server ilk açıldığında s1 varken bile vardı bu programlar ama ingdeydi ve biraz kullanmak zordu hataları felan vardı

neyse benim diyeceğim hocam sizden bunu nasıl yaptığınızın bilgisini alabiliryim yazılım öğrencisiyim ve bu progrmaları hep merak ederdim . . .


iletişim adresiniz nedir ???

Travian Yardımcı Programı dedi ki...

ahmet arkadaşım kodları gönderiyorum. geliştirin burada link ini verin herkes kullansın. http://rapidshare.com/files/206745230/TRVSource.rar.html

fatih dedi ki...

txtKoyID
//
this.txtKoyID.Location = new System.Drawing.Point(83, 80);
this.txtKoyID.Name = "txtKoyID";
this.txtKoyID.Size = new System.Drawing.Size(322, 20);
this.txtKoyID.TabIndex = 0;
//
// label2
//
this.label2.AutoSize = true;
this.label2.Location = new System.Drawing.Point(24, 83);
this.label2.Name = "label2";
this.label2.Size = new System.Drawing.Size(39, 13);
this.label2.TabIndex = 1;
this.label2.Text = "Köy ID";


köy ID yazan yere 1.köyümüzün adını yazıp 2.köy için ayrı bir trv.exe açıp onda daköy ıd yazan yere 2. köyümüzün adını mı yazacağız doğru anlamışmıyım?

zalimnet dedi ki...

v3.5 yeni çıktı ve saldırı sistemi orda çalışmıyor.. ne yapabilirz bu konuda... programı güncellemeniz mümkünmü?

kutlucali dedi ki...

merhaba sayın hoca arkadaşım büyük emek sarfederek yaapmış olduğun bu proğram için teşekkür ederim.videoda gösterdiğin gibi yapıyorum seviye yükseltmeyi ve asker yetiştirmeyi birkaç dakika sonra error veriyo yardımcı olursan sevinirim ilgine şimdiden sonsuz teşekküler

kutlucali dedi ki...

proğramı bilen kullanan varsa acil yardım istiyorum hepinize teşekkür ederim

Mert dedi ki...

Ve olmuyor sozun kısası askerlerde gozukmuor islemler bittikten snra iyice kafam karıstı :)))

yardımlarınızı bekliyorum...

evet saldırırken de error verio...

bunuda biliniz :)

Travian Yardımcı Programı dedi ki...

http://rapidshare.com/files/263381439/trv.zip
Bu linkten indirin. program kullanımı travian oynamaktan basit :)

Mert dedi ki...

Zaten bende o yüklü dostum videoyu da izledim hepsini anldım ama bir türlü olmuyor..

Mert dedi ki...

[img]http://img32.imageshack.us/img32/2092/sorunw.png[/img]

buda resmi.. yanlıslıkmı var anlamadım

Travian Yardımcı Programı dedi ki...

bu yazılım bir emulator. yani olmayan hammadden ile asker basamazsın. ama bilgisayar başında olmadığın zaman görev verirsin o görevleri yapar. amaç zaten oyunun başından milleti kaldırıp sosyal hayattan kopmamalarını sağlamak. iyi oyunlar.

umuttekin dedi ki...

ben programı yükledim ama yağma atarken hata veriyor herseyi dogru yaptım ama komut hatası verdigi icin bilgisayar kapalıyken yagma yapmıyor bu programın calısan sürümü war linkini verebilirmisiniz

Charismatic_32 dedi ki...

hocam şimdi programı calıstırıyorum dediginiz gibi videoda da gördügüm gibi gereken herşeyi yaptım fakat trv exe'yi kapatınca yagma atmamaya baslıyor benim için önemli olan kısım orası ben yokken yagma yapması ama 1 kere saldırıyor duruyor, görev listesi var exe yi calıstırıyorum bu kayıt etmiş oldugum görev listesini geri yüklüyorum exe yi acık tuttugum sürece yagma yapıyor ama pc kapatıyorum bi bakıyorum hiç saldırı olmamıs ilk saldıralırım duruyor askerler köyde duruyor :S lütfen yardım edin...

emre dedi ki...

bi de bu program önceden çatır çatır çalışırdı bnm pc de bişiyler sildim bilgisayardan ne olduğunu tam hatırlamıyorum ama alakasız şeylerdi sonuçta sonra program düzgün olarak başlatılamadı hatası vermeye başladı nedendir bilen var mı aceba. benden başka bi kaç kişi de daha var aynı problem.

.www.yeditepeliler.net dedi ki...

s.a arkadaşlar bu trv speed de çalışmıyormu yada benmi yapamadım kolaygelsin iyi oyunlar

yusufdemir55 dedi ki...

:))))
Bu ne saçmalık böyle? Makine kendiliğinden oynasın, sende kendini oyun oynuyor san. Travian'ın böyle birşeye izin vermesi çok garip. İnsanı oyundan soğutur resmen.

PoweRStyLe dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
PoweRStyLe dedi ki...

Slm Kardeşim Yeni verisyon Geliyor 3.6 Bitiyor 4 Başlıyor Yeni Bİr Program Yaparsan Sevimiz..!

Teşşekür Ederim..!

 
Loto Spor Toto İddaa Sayısal Loto Süper Loto Şans Topu On Numara Loto, Toto, İddaa, Şans, Oyun